Bestil når det passer dig, og har du ikke selv mulighed for at aflevere din cykel, henter vi den hos dig HELT GRATIS. Hjælpen er aldrig længere væk end din mobiltelefon. Værkstedet modtager din ordre helt sikkert, uanset hvornår du har tid.
Følg denne lette fremgangsmåde nedenfor og book GRATIS afhentning af din cykel nu!
Du bestemmer selv, hvor din cykel skal hentes og afleveres igen. Du kan også selv aflevere og hente.
Din cykel bliver nu afhentet af en chauffør og fragtet sikkert til værkstedet.
Værkstedet sender dig et eller flere tilbud, som du skal reagere på. Herefter bliver din cykel repareret.
Din cykel bliver nu fragtet til det valgte sted, hvorefter du får en besked, når den er afleveret.
Din cykel er fixet og hjemme igen. Du kan hele tiden se i appen, hvor langt den er i processen.
Læs mere på Service2bikes hjemmeside ved at trykke her
Find et godt værksted til at servicere din cykel, hvad enten du er hjemme i hverdagen eller på ferie med familien.
Bestil når det passer dig, og har du ikke mulighed for at aflevere den, så afhenter vi cyklen.
Når du bestiller via appen, har du både tilbud, kvittering og dokumentationen lige ved hånden.
Når du får et tilbud via appen, betaler du direkte med enten kreditkort, Apple Pay eller Google Pay fra mobilens wallet.
Når du benytter appen, tilbyder vi afhentning og levering af din cykel.
Din cykel er forsikret under al fragt, og chaufførerne tager nænsomt hånd om din cykel.
Nedenfor kan du svar på ofte stillede spørgsmål ang. Service2bike
Du bestiller gennem appen ved at angive, hvor cyklen skal afhentes og afleveres igen.
Når cyklen er afhentet af værkstedet, kigger deres mekaniker på den og sender dig et tilbud, som du skal reagere på. Når du har set tilbudet og betalt, vil de reparere cyklen og aflevere den tilbage, hvor du har angivet.
Det er ganske gratis for dig som bruger at bruge Service2bike appen.
Hvis du vælger at få hentet din cykel, men ikke får lavet service, koster levering 250 kr. Alternativt kan cyklen hentes ved det valgte værksted.
Når værkstedet har hentet din cykel, og en mekaniker har kigget på den, vil du modtage en notifikation på din app og kan nu se et eller flere tilbud. Kig tilbuddene igennem og betal via appen. Vi sørger for, at pengene automatisk overføres til værkstedet.
Hvis chaufføren ikke kan finde din cykel der, hvor du har angivet, at den skulle stå, vil han kontakte dig pr. telefon.
Derfor er det også rigtig vigtigt, at du angiver placeringen af cyklen så nøjagtigt som muligt og beskriver, hvordan den ser ud og medsender et billede.
Når du skal vælge hvilket værksted, du vil benytte dig af, er der angivet en forventet leveringstid for hvert værksted. Tiden er angivet ud fra det tidspunkt hvor du accepterer værkstedets tilbud. Der kan dog forekomme uforudsete opgaver og reservedelsmangler for værkstedet, men det vil altid bestræbe sig på at overholde den leveringstid, de har angivet i appen.
Hver dag kommer der nye værksteder til i hele Danmark, så hold øje med om der er et i dit område.
Hvis du ikke kan se nogle værksteder, når du bestiller i appen, så er det fordi, der endnu ikke er
værksteder, som servicerer i dit område/postnummer.
Ja, din cykel er forsikret under transport til og fra værkstedet.
Desuden passer chaufførerne naturligvis godt på din cykel.
Her finder du os
Cykelfavoritten Silkeborg
Søndergade 36, 8600 Silkeborg
Telefon: +45 53 74 86 00
E-mail: silkeborg@cykelfavoritten.dk
Åbningstider: Se dem her
CVR: 42487481
Cykelfavoritten Ry
Parallelvej 9B, 8680 Ry
Telefon: +45 86 89 14 91
E-mail: ry@cykelfavoritten.dk
Åbningstider: Se dem her
CVR: 42487481
Outlet & webshop
Cykelfavoritten Outlet
Nørreskov Bakke 93A, 8600 Silkeborg
Telefon: +45 86 81 39 38
E-mail: servicecenter@cykelfavoritten.dk
Åbningstider: Se dem her
CVR: 42487481
Cykelfavoritten Webshop
Nørreskov Bakke 93A, 8600 Silkeborg Telefon: +45 86 81 39 38
E-mail: info@cykelfavoritten.dk
Åbningstider: Se dem her
CVR: 42487481